Tuesday 22 May 2012

Pakatan tuduh Raja Nong Chik ugut Nurul Izzah mahu edar gambar Nurul main. Gila ke apa Pakatan ni?


Taktik ini macam ....


Entah apa punya gila dan desperado lah PKR Lembah Pantai sejak kebelakangan ini.

Kalau sebelum ini, tuduhan bahawa anak Raja Nong Chik dapat kontrak dan Raja Nong Chik salahguna kuasa sebagai Menteri telah dijawab dengan dokumen-dokumen yang menunjukkan tuduhan itu SALAH dan BERNIAT JAHAT (sini, sini, sini), kini ada tuduhan terbaru.

Tuduhan dibuat melalui Raja Petra dalam Malaysia Today mengatakan bahawa Raja Nong Chik sedang mengugut Nurul Izzah dengan ancaman mahu mengedar gambar Perlakuan seks Nurul izzah dengan Tian Chua!

Gila ke apa!

Raja Nong Chik pun agak bila terbaca cerita Malaysia Today si Petra mahu tersembur kopi.

Dah takde modal lain ke puak-puak Pakatan ni nak burukkan Raja Nong Chik di Lembah Pantai.

Semua khidmat rakyat Raja Nong Chik dah buat di Lembah Pantai sebagai Ketua UMNO Bahagian, sampaikan dah desperate benar geng-geng Nurul Izzah.

Dahsyat politik Nurul!

Ini semua strategi politik yang Israel ajar ni, kini sudah dibawa ke Lembah Pantai.




Perancang Strategi PKR!

Quote asal dari Petra:

"To force Nurul Izzah to abandon Lembah Pantai and go contest another seat, Raja Nong Chik is blackmailing her. He is threatening to expose photographs and videos of Nurul Izzah’s ‘sexual misconduct’. And Nurul Izzah’s ‘sex partner’ is supposed to be Tian Chua. Sheesh! Tian Chua? What an ugly bugger. If you want to fix up Nurul Izzah at least choose a better-looking man lah! What, you think Nurul Izzah got such bad taste or what?"

5 comments:

  1. Biasala...kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Perangai buruk bapak dia banyak lagi yang dia belum praktik....tunggu

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    " Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

    ReplyDelete
  3. Macam tu lah org yg dah xda modal... Asyik nak tabur fitnah je.

    KRONI – ANTARA NIK AZIZ DAN RAJA NONG CHIK. Baca di sini.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Bandar: _______________ Melacca
    pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
    Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu dengan banyak peminjam palsu di internet, saya telah menipu saya hampir menyerah, sehingga saya bertemu seorang rakan yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

    Pusat Aplikasi / Hubungi
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  5. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya dari indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang melihat jawatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda tentang bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang untuk mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda yang benar dan hanya LOAN SYARIKAT yang ALLAH dihantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GLOBAL GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai terma dan syarat pinjaman yang besar, untuk memungut semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat untuk membebankan tidak seperti syarikat-syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh penguji yang mempunyai nombor indonesia dan whatsapp, mereka semua penipu, bagaimanakah sebuah perusahaan perseorangan memberi pinjaman ?, yang sepatutnya menjadi pertanyaan pertama kalian orang-orang saya.

    Saudara-saudara saya dari Asia, saya minta kamu mendengarkan saya kerana saya bersumpah kepada kamu atas nama Allah, bahawa saya memberitahu anda semua kebenaran, SEMUA LOAN GANJARAN GLOBAL, syarikat adalah satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda sebaik sahaja anda melengkapkan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Kenapa anda tidak berada di kalangan usahawan ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENINGKAT untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan untuk meningkatkan tahap hidup anda, di sini adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda sangat bebas untuk menghubungi saya di fradesyriritia12@gmail.com EMAIL saya untuk maklumat lanjut, saya akan senang mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati semua PINJAMAN SEMUA GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    ReplyDelete