Friday, 25 May 2012

Fahmi Fadzil Setiausaha Politik komunis Nurul Izzah yang kedi kaki menipu jugak rupanya!

Nama Fahmi Fadzil ni memang dikenali di Lembah Pantai sebagai SetPol Wakil Rakyat yang paling lemah dalam sejarah Lembah Pantai.



Orang PKR Lembah Pantai sendiri yang kata demikian.

Yang pertama, dia orang luar,

Yang kedua, dia penyokong komunis. Tak percaya google sahaja namanya.

Yang ketiga, strategi nya semua tak laku.

Sehinga kan Mat Zaman yang pernah ditendang dan ditikam kumpulan Nurul masa pemilihan cabang lalu, turut dipanggil semula. Nurul jilat ludah.

Yang keempat, dialah antara yang bawak Irshad Manji ke Malaysia.

Terkini, Fahmi Fadzil menipu pula.

Ini berkaitan kes kekecohan di ceramah Anwar Ibrahim dan Umi Hafilda di Lembah Pantai yang bermula bila Anwar menjerit-jerit "UMNO Sial, celaka" di hadapan ratusan saksi.

Menurut Fahmi Fadzil dalam Malaysiakini,

The MP’s political secretary Fahmi Fadzil also claims to have been “surrounded” by about 50 men dressed in red about 9 last night.

“I was standing outside the compound of Apartmen Pantai Permai and was on the phone when the men started yelling at me and surrounding me.

“Afraid that anything untoward might happen, I walked into the apartment area...

The PKR division’s election director Md Zaman Md Tasi, who is a Lembah Pantai local, said he recognised the men as local Umno members.

http://malaysiakini.com/news/198996

Sedikit terjemahan ringkas -- Fahmi kata dia dikepung 50 orang. Kemudian Md Zaman datang selamatkan dia.

Dalam website Keadilan Daily pula ini kata Fahmi,

Bercerita lanjut, Fahmi berkata, ketika mahu beredar, samseng yang kebanyakan berbaju merah itu terus mengepung beliau dan mengherdik dengan kata-kata kesat.

“Mujurlah kehadiran Zaman ke kawasan itu menyelamatkan saya daripada diapa-apakan,” kata Fahmi.

Sementara itu, Zaman berkata, samseng yang mengepung Fahmi adalah penduduk setempat tetapi setelah diberi amaran supaya tidak membuat kacau, kesemua mereka akur.
http://www.keadilandaily.com/samseng-umno-kepung-cuba-kasari-pembantu-izzah/

Perghh, sedap je mengaku sound orang.

Cerita sebenarnya.

Apabila ternampak Fahmi Fadzil di post guard laluan masuk ke Pantai Permai, 4-5 orang (bukan 50 ye Fahmi) pergi ke arahnya malam itu suruh dia masuk ke dalam Pantai Permai, takut kalau-kalau nanti ada penduduk tempatan yang pergi debik dia.

Dia pulak tak pasal-pasal cabut. Dasar penakut.

Selepas tu yang datang rileks kan keadaan bukan nya Zaman. Zaman ialah bekas Ketua AMK WP yang ditikam belakang oleh Nurul Izzah dulu semasa pemilihan cabang, sampai Zaman lari dari LP, 3 tahun tak nampak muka. Kini bila Zaman diperlukan, jilat balik ludah.

Sampai mereka kata kat Mat Zaman

" sekolah pun sekerat jalan... ada hati konon... pigidah.."

"...org yg gila kuasa nak tanding banyak jawatan..."




Cerita nya di sini dan di sini. dan di sini

Yang datang 'selamatkan' Fahmi sebenarnya ialah Ezhar atau Daboy, Ketua AMK LP sekarang yang juga 'cai' Nurul Izzah masa pemilihan cabang dulu. Dia digunakan Nurul izzah untuk langgar Mad Zaman. Tapi sebab Nurul dan Fahmi dah tak percaya kat Daboy dan mahu gunakan Zaman, maka nama Zaman diketengahkan dan Daboy diketepikan.

Fahmi Fadzil ni pun sama saja dengan Ketua Umum mereka. Kalau tikam dari belakang, memang hobi no 1.

Dan Zaman pula yang kata kononnya dia datang 'sound' dan cam mereka (mcm dalam Keadilan Daily) tak ada pun di situ, dia di pentas. Satu lagi penipu.

Dan terbaru akhirnya Fahmi Fadzil kanotikan dirinya sendiri dalam twitter.

Tengok sini.





Dengan media, kena kepung 50 orang.

Bila kena kantoi, "percubaan mengepung".

Fahmi oh Fahmi!


6 comments:

  1. Ambil iktibar wahai jembalang!
    dulu datang disambut orang
    Kini datang dimaki orang!
    Itu tandanya orang dh x nak PANDANG!
    Nak bg tau kat pisau karat,
    ini akibat kerja x berkat
    Bukan UMNO punya muslihat!
    ORANG DAH BENCI APA NAK BUAT!
    Lu faham sendiri apa akibat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. salam ... sila add saya di FB theartofwar4@gmail.com thanks...

    ReplyDelete

  3. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete
  4. e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
    Telephone..Number:[+60]1123759663
    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia
    [[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete