Thursday, 24 May 2012

Baling batu di ceramah Lembah Pantai. Cerita sebenar ialah batu datang dari kawasan AMK!


Saya berada di ceramah Ummi Hafilda malam tadi di Pantai Permai, Pantai Dalam yang bersebelahan dengan khemah ceramah PKR yang turut dihadiri Anwar Ibrahim dan anaknya Nurul Izzah.

Semasa kedua-dua ceramah berlangsung, tiba-tiba Anwar Ibrahim tak pasal-pasal menjerit "Pemuda UMNO SIAL!"

Tak tipu. Anwar memang cakap macam itu. "Pemuda UMNO Sial" kata Anwar.

Rupa-rupanya dia menuduh Pemuda UMNO baling batu ke kawasan ceramahnya.

Sebenarnya yang baling batu ialah orang PKR sendiri! Lihat bukti seorang pemuda UMNO yang memakai baju Gelombang Merah menjadi mangsa keganasan PKR yang membaling batu ke khemah UMNO malam tadi.  Adik ini kena 7 jahitan.
Pemuda UMNO yg jadi Mangsa keganasan PKR di Lembah Pantai semasa ceramah Anwar dan Nurul Izzah
Bukan dia saja yg kena, tetapi pendengar ceramah PKR sendiri turut jadi mangsa


Rupa-rupanya di sebelah PKR pun ada yang terkena balingan, seperti yang dilapor di Malaysiakini.

Saya tak dapat memastikan dengan tepat siapa yang baling. Joe Pisang tak suka menuduh tanpa bukti tepat, bukan macam orang Pakatan Rakyat.

TETAPI!

Sebenarnya, ada beberapa eye-witness yang menyaksikan objek-objek terbang pada datang dari kawasan samseng-samseng AMK berkumpul.

OBJEK TERBANG INI BUKAN SAJA MENGHALA KE KAWASAN UMNO TETAPI JUGA KE ARAH PENYOKONG MEREKA SENDIRI.

REPEAT. ADA SAKSI YANG NAMPAK OBJEK TERBANG DATANG DARI TEMPAT PKR KE ARAH TEMPAT PKR YANG LAIN.

DAN

Takkan lah ada pemuda UMNO yang nak duduk tercongok celah-celah gerombolan AMK!!!!

Ini twit-twit dari eye-witness yang nampak objek berterbangan semasa kejadian.

dari Azrilbangsar:

Tweet semasa time kejadian


dari Zuhri Aziz

Lagi saksi yang nampak objek dibaling dari gerombolan PKR!

Ingat Bersih 2.0, di mana ada seorang yang sengaja berlakon mati, dan kemudian menghilangkan diri apabila dikesan ia hanya satu lakonan. Tetapi penyokong PR percaya habis beliau mati, dan kata polis kejam.

Sama lah dalam kes ini. Mereka baling sendiri, lepas tu letakkan kesalahan pada UMNO. Sedangkan perangai baling-membaling batu, tendang polis, terbalikkan kereta polis, bergaduh ini bukan budaya UMNO. Ia adalah budaya politik baru yang DIAMALKAN PKR DAN KINI DILIHAT SUDAH MENULAR DI KALANGAN UNIT AMAL PAS!.

Berhati-hatilah dengan apa yang anda baca di Malaysiakini. Tolong sebar cerita sebenar ini!



3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Kan ke anwar yang mengajar anak bangsa kita jadi biadap dan samseng macam kat BERSIH dulu.

    ReplyDelete
  3. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete