Monday, 7 May 2012

Khalid Ibrahim juga harus resign kerana dia juga ahli UMNO no 01791393!

Beriya-iya benar golongan sampah Malaysia yang menggunakan nama Pakatan Rakyat berusaha menjatuhkan kredibiliti Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) dengan mengatakan bahawa Pengerusi dan Timbalan Pengerusinya ahli UMNO.

Bukan saja golongan sampah ini, tapi portal-portal berita yang kononnya independent, Malaysiakini, Malaysian Insider dsb nya, menyalak-nyalak seolah-olah dunia dah nak kiamat.

Sekarang rupa-rupanya muncul fakta bahawa nama yang dituduh Saifuddin Nasution sebagai ahli UMNO, iaitu Wan Ahmad Wan Omar rupa-rupanya hanya seorang pakcik yang juga bernama Wan Ahmad Wan Omar di Kelantan. Dan Wan Ahmad Timbalan Pengerusi SPR juga telah menafikan dia ahli UMNO.

Fitnah si Saifuddin Nasution ni!

Rupa-rupanya yang Saifuddin Nasution lupa ialah si Menteri Besar Selangor dia, si Khalid Ibrahim juga ahli UMNO! Ini data keahlian Khalid Ibrahim

IC: 4612xx-10-52xx
No Ahli UMNO: 01791393
Cawangan: Pasir Tuntong
Bahagian: Kuala Selangor.

So apa lagi Saifuddin Nasution, PKR, PAS, DAP, Bersih dan puluhan ribu yang turun Bersih.

Mari kita ramai-ramai tuntut Khalid Ibrahim letak jawatan!!!

Mari, mari.

Or are you all hypocrites?


7 comments:

  1. pecah jerawat aku...huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. ini orang sapu kiri kanan...mana ada untung situ dia hinggap....esok2 pKR dah berkubur...dia bertepek la balik dalam UMNO......yang untung dan bijak..khalid la....yang bodoh banggang penyokong BERSIH...kerana apa..jadi kaldai politik..

    ReplyDelete
  3. hebat bro... babi gagap ni bukan apa pun..depa pun nak tendang dia dah........kupasan yg menarik bro... biar hilang kote pun dia takkan bg jawatan mb kat sape pun..biar habis pru13 dulu!!!

    ReplyDelete
  4. Apa lagi Azmin, ni bahan baik nak bantai Khalid... eh, Azmin masih lg ahli UMNO ke?

    NURUL IZZAH JADI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Macam tak pernah beli sikat, rambut kusut masai

    ReplyDelete
  6. Laa korang baru tahu dia ni org UMNO..dulu dah banyak makan $$$ tp sejak UMNO x bagi $$$ dia mula masuk PKR sbb nak cari $$$ lah.

    ReplyDelete