Tuesday, 22 May 2012

Pakatan tuduh Raja Nong Chik ugut Nurul Izzah mahu edar gambar Nurul main. Gila ke apa Pakatan ni?


Taktik ini macam ....


Entah apa punya gila dan desperado lah PKR Lembah Pantai sejak kebelakangan ini.

Kalau sebelum ini, tuduhan bahawa anak Raja Nong Chik dapat kontrak dan Raja Nong Chik salahguna kuasa sebagai Menteri telah dijawab dengan dokumen-dokumen yang menunjukkan tuduhan itu SALAH dan BERNIAT JAHAT (sini, sini, sini), kini ada tuduhan terbaru.

Tuduhan dibuat melalui Raja Petra dalam Malaysia Today mengatakan bahawa Raja Nong Chik sedang mengugut Nurul Izzah dengan ancaman mahu mengedar gambar Perlakuan seks Nurul izzah dengan Tian Chua!

Gila ke apa!

Raja Nong Chik pun agak bila terbaca cerita Malaysia Today si Petra mahu tersembur kopi.

Dah takde modal lain ke puak-puak Pakatan ni nak burukkan Raja Nong Chik di Lembah Pantai.

Semua khidmat rakyat Raja Nong Chik dah buat di Lembah Pantai sebagai Ketua UMNO Bahagian, sampaikan dah desperate benar geng-geng Nurul Izzah.

Dahsyat politik Nurul!

Ini semua strategi politik yang Israel ajar ni, kini sudah dibawa ke Lembah Pantai.




Perancang Strategi PKR!

Quote asal dari Petra:

"To force Nurul Izzah to abandon Lembah Pantai and go contest another seat, Raja Nong Chik is blackmailing her. He is threatening to expose photographs and videos of Nurul Izzah’s ‘sexual misconduct’. And Nurul Izzah’s ‘sex partner’ is supposed to be Tian Chua. Sheesh! Tian Chua? What an ugly bugger. If you want to fix up Nurul Izzah at least choose a better-looking man lah! What, you think Nurul Izzah got such bad taste or what?"

4 comments:

  1. Biasala...kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Perangai buruk bapak dia banyak lagi yang dia belum praktik....tunggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Assalamualaikum,

    " Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

    ReplyDelete
  3. Macam tu lah org yg dah xda modal... Asyik nak tabur fitnah je.

    KRONI – ANTARA NIK AZIZ DAN RAJA NONG CHIK. Baca di sini.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete