Friday, 25 May 2012

CIFUT Karipap! Pemuda cedera di ceramah Anwar dikenalpasti! Mohd Saiful Bukhari!





Gempar Betul!

Pagi ini JoePisang dimaklumkan dari rangkaian wartawan JoePisang bahawa ada Press Conference akan dibuat oleh Pemuda UMNO Lembah Pantai di Bangsar.

Cepat-cepat JoePisang pergi. Di situ Ketua Pemuda UMNO LPantai Datuk Mohd Sazali Kamilan dan Ketua Penerangan UMNO LPantai Datuk Ibrahim TambyChik sudah pun memulakan Press Conference mereka.


Di dalam PC ini, antara yang gempar ialah apabila KP UMNO LP mendedahkan bahawa si mangsa dari UMNO yang diserang batu malam itu ialah Mohd Saiful Bukhari.

Adakah ini dendam Anwar Ibrahim sebab Mohd Saiful Bukhari yang menuduhnya liwat sambil makan karipap dulu.

Sehingga seluruh negara kenal dengan password "Mokhtar" dan CIFUT (Can I Fuck You Today?)

Rupa-rupanya ini Saiful Bukhari yang lain.

Menurut Datuk Sazali lagi, walaupun Pemuda UMNO menjadi mangsa baling batu, pihak UMNO Lembah Pantai tidak menuduh sesiapa pun sebab keadaan gelap. Batu, botol mineral water penuh berisi, telur dan sebagainya boleh dibaling oleh sesiapa pun. Tidak ada sesiapa yang nampak dan kenal siapa pembaling-pembaling objek ini, sama ada yang ditujukan kepada Pemuda UMNO yang sedang mendengar ceramah Ummi Hafilda mahupun pada pendengar ceramah PKR.

Tahniah kita ucapkan pada Pemuda UMNO yang tidak menuduh sesiapa. Ini berlainan dengan Ketua Pakatan Rakyat, yang belum apa-apa telah di hadapan para hadirin beliau malam itu menjerit-jerit "UMNO sial", "UMNO Celaka"!

Tadi juga Datuk Ibrahim sempat menyelar Anwar Ibrahim yang busuk mulutnya tak ada insuran.

JoePisang harap Wan Azizah dapat cabaikan sikit mulut Anwar. Tak elok orang tua mulut busuk begitu.

2 comments:

  1. Kerana Anwar sudah jadi desperado yang PKR adalah Parti Kalah Runtuh, sudah tak ada modal nak berkempen...asyik memfitnahkan UMNO dan memaki PM Najib, sudah itu mulutnya busuk maung seperti tahi orang yang keras, susah dihilangkan baunya.

    ReplyDelete
  2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete