Monday 7 May 2012

Khalid Ibrahim juga harus resign kerana dia juga ahli UMNO no 01791393!

Beriya-iya benar golongan sampah Malaysia yang menggunakan nama Pakatan Rakyat berusaha menjatuhkan kredibiliti Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) dengan mengatakan bahawa Pengerusi dan Timbalan Pengerusinya ahli UMNO.

Bukan saja golongan sampah ini, tapi portal-portal berita yang kononnya independent, Malaysiakini, Malaysian Insider dsb nya, menyalak-nyalak seolah-olah dunia dah nak kiamat.

Sekarang rupa-rupanya muncul fakta bahawa nama yang dituduh Saifuddin Nasution sebagai ahli UMNO, iaitu Wan Ahmad Wan Omar rupa-rupanya hanya seorang pakcik yang juga bernama Wan Ahmad Wan Omar di Kelantan. Dan Wan Ahmad Timbalan Pengerusi SPR juga telah menafikan dia ahli UMNO.

Fitnah si Saifuddin Nasution ni!

Rupa-rupanya yang Saifuddin Nasution lupa ialah si Menteri Besar Selangor dia, si Khalid Ibrahim juga ahli UMNO! Ini data keahlian Khalid Ibrahim

IC: 4612xx-10-52xx
No Ahli UMNO: 01791393
Cawangan: Pasir Tuntong
Bahagian: Kuala Selangor.

So apa lagi Saifuddin Nasution, PKR, PAS, DAP, Bersih dan puluhan ribu yang turun Bersih.

Mari kita ramai-ramai tuntut Khalid Ibrahim letak jawatan!!!

Mari, mari.

Or are you all hypocrites?


9 comments:

  1. pecah jerawat aku...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. ini orang sapu kiri kanan...mana ada untung situ dia hinggap....esok2 pKR dah berkubur...dia bertepek la balik dalam UMNO......yang untung dan bijak..khalid la....yang bodoh banggang penyokong BERSIH...kerana apa..jadi kaldai politik..

    ReplyDelete
  3. hebat bro... babi gagap ni bukan apa pun..depa pun nak tendang dia dah........kupasan yg menarik bro... biar hilang kote pun dia takkan bg jawatan mb kat sape pun..biar habis pru13 dulu!!!

    ReplyDelete
  4. Apa lagi Azmin, ni bahan baik nak bantai Khalid... eh, Azmin masih lg ahli UMNO ke?

    NURUL IZZAH JADI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Macam tak pernah beli sikat, rambut kusut masai

    ReplyDelete
  6. Laa korang baru tahu dia ni org UMNO..dulu dah banyak makan $$$ tp sejak UMNO x bagi $$$ dia mula masuk PKR sbb nak cari $$$ lah.

    ReplyDelete
  7. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Kota: _______________ Malacca
    pekerjaan: _ Pemilik bisnis
    Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

    Aplikasi / Pusat Kontak
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  8. Hello. Nama saya Farliyana Albaid dari Kuala Lumpur, saya ingin berkongsi kesaksian hidup saya di sini di platform ini supaya semua pencari pinjaman akan berhati-hati tentang peminjam di internet

    Setelah beberapa lama cuba mendapatkan pinjaman dari institusi kewangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk memohon pinjaman dalam talian tetapi saya ditipu dan hilang RM6400 kepada seorang lelaki di Afrika. Saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan kawan saya Encik Mohd Farid bin Ahmad yang kemudian memperkenalkan saya kepada Puan Helen Wilson. Jadi rakan saya meminta saya memproses pinjaman saya dengan Puan Helen. Jadi saya menghubungi Puan Helen melalui e-mel: helenwilson719@gmail.com dan juga pada WhatsApp: + 1-585-326-2165

    Saya memohon pinjaman sebanyak RM120,000 dengan kadar faedah sebanyak 2%, tidak lama lagi pinjaman itu diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persediaan dibuat untuk pemindahan kredit, kerana ia tidak memerlukan jaminan dan penjamin untuk pemindahan pinjaman, Saya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari 4 jam, wang pinjaman saya dimasukkan ke dalam akaun bank saya. Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan RM120,000. Saya sangat gembira bahawa akhirnya ALLAH telah menjawab doa saya dan dia telah memberikan saya keinginan hati saya.

    Semoga ALLAH memberkati Puan Helen Wilson yang memberi saya kehidupan yang adil, jadi saya menasihatkan sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Helen melalui e-mel: (helenwilson719@gmail.com) dan WhatsApp: + 1-585-326-2165 untuk pinjaman anda

    Akhirnya, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda kerana meluangkan masa untuk membaca kesaksian sebenar tentang hidup saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa kepada ALLAH untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda. Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut melalui e-mel saya: (farliyanaalbaid@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI PAGE INI
    INI IALAH CERITA SAYA

    Saya MURNI SANTI, seorang wanita, ibu, kakak dan rakan dari (Bekasi), Indonesia, saya seorang PENGURUS ESTATE SEBENAR dan saya telah mengalami banyak tekanan kewangan baru-baru ini, tidak ada yang mahu meminjam wang kepada kami untuk menyelesaikan projek komersial kami yang telah dibina dalam beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa syarikat pinjaman palsu yang menuntut sejumlah wang daripada saya tanpa kami menerima pinjaman.

    Saya kecewa, suami saya berusaha sebaik mungkin dan menolong, saya akan membunuh diri kerana kesakitan, terlalu banyak ditanggung dan saya kehilangan harapan, sehingga saya diperkenalkan kepada SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL sebuah syarikat pinjaman yang ditaja oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk memohon pinjaman dan menghubungi syarikat itu, pegawai pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan memberitahu saya jangan bimbang syarikat itu akan meminjamkan wang kepada saya, walaupun jumlah yang saya perlukan sangat besar, dan semua yang saya dapat berikan kepada mereka keperluan yang merupakan beberapa maklumat peribadi, yang saya lakukan.

    Saya melalui semua proses, mereka berjanji akan meminjamkan wang yang saya minta setelah mengesahkan saya layak untuk mendapatkan pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang paling mengejutkan adalah pinjaman yang dimasukkan ke dalam akaun saya dan saya mengesahkannya .. Kami syarikat kembali dari segi kewangan dan keluarga saya berjaya dengan baik ini menjadikan hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada semua PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI SAYA
    Murni Santi
    murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete