Friday 25 May 2012

CIFUT Karipap! Pemuda cedera di ceramah Anwar dikenalpasti! Mohd Saiful Bukhari!





Gempar Betul!

Pagi ini JoePisang dimaklumkan dari rangkaian wartawan JoePisang bahawa ada Press Conference akan dibuat oleh Pemuda UMNO Lembah Pantai di Bangsar.

Cepat-cepat JoePisang pergi. Di situ Ketua Pemuda UMNO LPantai Datuk Mohd Sazali Kamilan dan Ketua Penerangan UMNO LPantai Datuk Ibrahim TambyChik sudah pun memulakan Press Conference mereka.


Di dalam PC ini, antara yang gempar ialah apabila KP UMNO LP mendedahkan bahawa si mangsa dari UMNO yang diserang batu malam itu ialah Mohd Saiful Bukhari.

Adakah ini dendam Anwar Ibrahim sebab Mohd Saiful Bukhari yang menuduhnya liwat sambil makan karipap dulu.

Sehingga seluruh negara kenal dengan password "Mokhtar" dan CIFUT (Can I Fuck You Today?)

Rupa-rupanya ini Saiful Bukhari yang lain.

Menurut Datuk Sazali lagi, walaupun Pemuda UMNO menjadi mangsa baling batu, pihak UMNO Lembah Pantai tidak menuduh sesiapa pun sebab keadaan gelap. Batu, botol mineral water penuh berisi, telur dan sebagainya boleh dibaling oleh sesiapa pun. Tidak ada sesiapa yang nampak dan kenal siapa pembaling-pembaling objek ini, sama ada yang ditujukan kepada Pemuda UMNO yang sedang mendengar ceramah Ummi Hafilda mahupun pada pendengar ceramah PKR.

Tahniah kita ucapkan pada Pemuda UMNO yang tidak menuduh sesiapa. Ini berlainan dengan Ketua Pakatan Rakyat, yang belum apa-apa telah di hadapan para hadirin beliau malam itu menjerit-jerit "UMNO sial", "UMNO Celaka"!

Tadi juga Datuk Ibrahim sempat menyelar Anwar Ibrahim yang busuk mulutnya tak ada insuran.

JoePisang harap Wan Azizah dapat cabaikan sikit mulut Anwar. Tak elok orang tua mulut busuk begitu.

2 comments:

  1. Kerana Anwar sudah jadi desperado yang PKR adalah Parti Kalah Runtuh, sudah tak ada modal nak berkempen...asyik memfitnahkan UMNO dan memaki PM Najib, sudah itu mulutnya busuk maung seperti tahi orang yang keras, susah dihilangkan baunya.

    ReplyDelete
  2. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya dari indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang melihat jawatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda tentang bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang untuk mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda yang benar dan hanya LOAN SYARIKAT yang ALLAH dihantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GLOBAL GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai terma dan syarat pinjaman yang besar, untuk memungut semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat untuk membebankan tidak seperti syarikat-syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh penguji yang mempunyai nombor indonesia dan whatsapp, mereka semua penipu, bagaimanakah sebuah perusahaan perseorangan memberi pinjaman ?, yang sepatutnya menjadi pertanyaan pertama kalian orang-orang saya.

    Saudara-saudara saya dari Asia, saya minta kamu mendengarkan saya kerana saya bersumpah kepada kamu atas nama Allah, bahawa saya memberitahu anda semua kebenaran, SEMUA LOAN GANJARAN GLOBAL, syarikat adalah satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda sebaik sahaja anda melengkapkan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Kenapa anda tidak berada di kalangan usahawan ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENINGKAT untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan untuk meningkatkan tahap hidup anda, di sini adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda sangat bebas untuk menghubungi saya di fradesyriritia12@gmail.com EMAIL saya untuk maklumat lanjut, saya akan senang mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati semua PINJAMAN SEMUA GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    ReplyDelete